Kemas Novelholics

by on Sep 3, 2012

Aktiviti hari ini adalah mengemaskan blog novelholics yang dah berkurun aku tak tengok,actually dah 2 bulan..sesukati je kan..padahal bisnes mana lak la blh cmtu..hehe..ok2,pasnie lebih serius,PROMISE..Ni wajah baru Novelholics,aku suka..nampak neat sangat..


oo ini yg petang td punye..yang paling latest sekali yang ini..


cantik kan??kan??kan....ahh,aku suke je..lantak korg la x suke..haha

Ape cite ari ni ek?..x de yang menarik sgt pun..aqim kene marah ngan ibu pasal nak g swimming petang td..gile2 la budak tu..blk pkl 7 lebih lak tu..sampai mlm pun x abis lg ibu marah..haha..itu pemandangan biase..kalau en mustafa marah sampai mcmtu,ha yg itu luar biase..hehe..

tgk iklan kat facebook..ade tawaran ikut kursus KEMAS 1-2 bulan..kalau layak nanti blh serap jadi penolong pegawai JKM kalau x silap..cakap ngan ibu and as usual x dpt respon yang diharapkan..sigh...continue,elok pulak esok nak g KEMAS kat bangunan persekutuan sebelah GM tu esk..nak mintak borang terus..adakah aku bakal meneruskan karier dgn budak2..ermm,tawakal je la tp aku mmg nak keje tu..nnt boleh beli viva balik raya taun depan..hehe


cite zaff, die msg pg td..aku x reply..x de kredit sebenarnya..so,bia je la..

ok thats all my report for today..;)

No comments yet.

Write a comment:

Powered by Blogger.