I'm back..

by on Feb 7, 2013

holaa...wah lama giler ah x update blog..dasar pemalas sungguh..hehe..nak cite about my life pun nothing interesting..cite psl idup org lain la yg lebih best..ain nak kawen dah hari ahad ni..yup you heard that right..ahad ni..with azan yup you heard that right too..azan yang macam ***** before tp what to say la kan...pilihan sendiri..doakan yang terbaik je la..maisarah dah ade kete..die br beli myvi kaler putih..and i don't want to start nagging pasal die x nak bawak kete tu masa kawen ain nnt..bia la die..keta die..yang pasti masa kawen bulan 3 nnt aku g ngan ayah ngan ibu je..senang cite..

kad kawen ain

dan

myvi mai





x tau la nak cakap but everyone life seems to moving okay while me..masih tersangkut kat sini..keje tak,boyfie pun x de..sigh..what a life..org lain dah gerak jauh kat depan aku still jgk kat sini tak gerak2..something is wrong here kan..need to do something sb aku dah tak rase selamat bile bff aku sorg dah kawen dan sorg dah ade kete..aku NOTHING...loser sungguh..uwaaaaaaaaa......

No comments yet.

Write a comment:

Powered by Blogger.